Friday, September 28, 2012

Zaljubljena v marketing

Petek. Še bolj natančno, petkov večer. Kolikor se spomnim, smo petkove večere v Sloveniji večinoma prežurali ali lepše povedano, preživeli na pijači ob klepetu z družbo prijateljev. Tokrat pa se oglašam neposredno iz postelje, le kakšno uro preden zapredem v globok spanec. Ja, ponovno je bil teden poln takšnih in drugačnih presenečenj, moja glava pa nabita z novimi informacijami, katerim skoraj ne more več dohajati. Zato komaj čakam miren petkov večer, ko se tako študenti v Rotterdamu kot tudi večina mojih cimer odpravijo domov, v hiši pa zavladata mir in tišina. Jutrišnjo soboto nameravamo preživeti na tržnici, česar se izjemno veselim (Sem vam že povedala, za kako smešno nizke cene prodajajo sveže sadje, zelenjavo in druge stvari? Za 1€ dobiš božanski ananas, za 10€ pa novo kolo. Po izvoru enega ali drugega se ne sprašuje ...), višek mojega navdušenja pa si ta teden zagotovo prisluži nova ljubezen - marketinška organizacija in njen prvi dogodek letos z imenom Commercial Break

Popolnoma me je osuplo in ponovno sem se zaljubila - v marketing, seveda. Marketing Association of Erasmus University Rotterdam ali MAEUR na kratko je, v sredo organizirala otvoritveni dogodek letošnje  akademske sezone z naslovom "Commercial Break". V enem izmed mnogih arhitekturnih presežkov Rotterdama smo se zbrali ob 19:00 in po končani registraciji vseh ne vem koliko, ampak ogromno, v večini študentov priznane Rotterdam School of Management (RSM), smo začeli s 3-urnim programom. Govorci večera so bili (zadržite sapo) direktor marketinga največje nizozemske banke ABN AMBRO, kreativni direktor podjetja Mars (pod Mars spadajo vse čokoladice kot so Snickers, Twix, M&M in druge blagovne znamke od Pedigree, Whiskas, Orbit žvečilni gumiji do Uncle Ben's riža), prav tako kreativni direktor priznane oglaševalske agencije DDB in nazadnje še direktor marketinga podjetja Uniliver (v pojasnilo, hiša Uniliver združuje blagovne znamke kot so Dove, Axe, Rexona, Knorr, Ben&Jerry's, Lipton, Lux in mnoge druge). No, če do sedaj še niste obupali z branjem današnje objave, ste verjetno zelo vztrajni ali pa imate vsaj malo zanimanja za marketing. Če spadate v kategorijo prvih, se vam za branje zelo zahvaljujem, saj se je v 44 dneh obstoja mojega bloga nabralo kar 3270 ogledov! Neverjetno, na začetku si kaj takega nisem mogla niti predstavljati, in hvala vam za moje veselje. Če pa spadate v kategorijo tistih, ki jih zanima karkoli v povezavi z marketingom, keep reading ...


Vsak izmed gostov je našim poslušnim ušesom predstavil svojo zgodbo do uspeha. Kako se je ABN AMBRO banka rešila krize ugleda in udora konkurence ter ponovno splezala na sam vrh, Mars je z nami delil nastanek oglaševalske kampanje za pasjo hrano Pedigree in kaj vse je potrebno za prepoznavnost   blagovne znamke, oglaševalska agencija DDB je predstavila vlogo oglaševanja na lastnem primeru kampanje AXE - Even angels will fall in podala napotke za mlade kreativce, Uniliver pa je govoril o drugih načinih spodbujanja prodaje svojih izdelkov. Zanimivo se mi je zdelo tudi to, da je vsak od štirih podjetij študentom ponudil možnost pripravništva in z odprtimi rokami vabil h novim delovnim mestom. Očitno Nizozemske kriza res ni zajela. Med govori predstavnikov podjetij pa so se na ekranu vrteli najbolj zanimivi oglasi, študenti pa smo uživali ob promocijskih čokoladicah, sladoledih, drugih prigrizkih in pijači.


Oglasi (in ne reklame, kot bi me popravili moji kolegi FDVjevci ;) so kul in nekaj najboljših si lahko ogledate na spodnjih povezavah. Vi uživajte ob gledanju, jaz pa se na petkov večer potapljam v sanje o moji ljubezni ... 

 


 


 


  









No comments:

Post a Comment