Saturday, August 25, 2012

So far so good :)

Oh, kako se prileže počitek po kosilu in ... uspešnem šopingu! Yes, i did it! :) Naj vam nekako približam ta fenomen, medtem ko s cimrami na največji možni plazmi gledam film, po oknih pa trkajo nežne kaplje dežja.

Današnji dan smo z Jasmino in Rebeko, slovenskima študentkama, ki sta v Rotterdamu na izmenjavi, namenili ženskim razvadam. Prvi del dneva je uspešno končan, zvečer pa nas načrti vodijo v kino (Magic Mike is really hot!). Kam, kdaj in kako smo za nasvete povprašale Majo, ta pa nam je v sekundi izstrelila odgovor. Shoping center Alexandrium, naravnost v Primark! O Primarku sem slišala že veliko, saj se po navadi punce po obisku Londona vrnejo domov s polnimi kovčki novih cenovno ugodnih, ampak modnih cunj omenjene blagovne znamke. No, pri nas ni bilo nič drugače. Seveda se je v trgovini trlo ljudi, sobota je pravi čas za pohajkovanje, prav tako se je pred garderobo in blagajno vila dolga kolona. A organizacija Nizozemcev me še ni razočarala. Na vstopu v garderobo elektronsko registriraš število kosov, ki jih želiš pomeriti, prodajalke konstantno vzdržujejo red, pred eno izmed 15 blagajn pa čakaš največ 2 minuti. Spomnila sem se, kakšen kaos se po navadi odvija v slovenskih trgovinah v času razprodaj, ko te vsa volja do nakupovanja mine že ob pogledu na razmetane police. Torej, Primark je res zakon. Ko so me roke že bolele od držanja obešalnikov, sem se privlekla do blagajne in si v glavi izračunala približen skupni znesek, me je znova šokiralo. Samo okroglih 52€ sem plačala za goro novih oblekic in nakita, moj nasmeh pa v tistem trenutku ne bi mogel biti večji :)



 

Primarku smo obljubile, da ga kmalu zopet obiščemo, radovednost pa smo morale potešiti še z ogledidrugihtrgovin, da jih slučajne ne bi zapostavile ;) Ampak verjetno bi moral mimo prikorakati JoshHartnett, da bilahko konkuriral navdušenju iz Primarka, njega pa žal od nikjer. Po zelo ugodni ceni sem kupila še športne copate, katere komaj čakam, da jih preizkusim. Domov sem skoraj priskakljala odveselja ali pa je bilo to mogoče od lakote. Kakorkoli, mama bi bila ponosna name, če bi videla, kako odlično kosilo sem si skuhala!

Sedaj pa sledi še drugi del sobotnega dneva. Zvečer smo namenjene v kino, saj smo kot študentke Erasmus University Rotterdam dobile neko kartico, s katero lahko izkoristiš veliko ugodnosti kot na primer muzeje, živalski vrt, hrano in pijačo, javni prevoz, seveda kino in še marsikaj. Po tem pa smo vabljene na pijačo z Jamesom in njegovimi prijatelji, tako da bomo videli, kako se bo večer iztekel. 

Ljudje me sprašujejo, če mi je Rotterdam všeč. Prvo na vso silo prikimam, nato pa pomislim, da sem tukaj šele slab teden. Ko sekunda razmišljanja in dvomov mine, jim v drugače pust odgovor vedno dodam še - "so far so good!" :))

No comments:

Post a Comment