Thursday, August 23, 2012

Eurekaweek's picnic

Evo, prve fotke :) Na zadnji dan Eurekaweeka smo imeli piknik v velikem parku, prav blizu mojega doma, imenuje se Kralingse Plas. Cimre so mi tudi predlagale, da je to najboljše mesto za športne aktivnosti kot je tek. Torej prostor imam, manjkajo mi še športni copati, saj sem svoje zaradi stiske s kilogrami v kovčku, pustila doma.




Celoten Eurekaweek je torej bolj namenjen nizozemskih brucom, saj se tukaj predstavljajo vse bratovščine/sestrščine, o katerih pa sem vam že govorila. Organizacije med seboj kar tekmujejo za boljšo predstavitev. Tako sem domov  privlekla ogromno ene šare, free stuff - od majic, kozarčkov, kap, svinčnikov, kemikov, ekoloških vrečk, obeskov in seveda ogromno letakov. Vsaka organizacija se predstavlja tudi s svojo značilno barvo. Naj povem, da jaz živim v RVSV, to so rumeni, najstarejša in največja organizacija v Rdamu, njen največji tekmec pa je oranžen Laurentius, katerega "se moram izogibati" kot so mi povedale cimre. Ampak ni bilo težko, da sem prebrala pomen med vrsticami  - "oh, we hate them!". Tako to tukaj deluje :)











No comments:

Post a Comment