Tuesday, June 11, 2013

Adrenalinsko proti cilju

Kaj počnem zadnje dni Erasmus izmenjave v Rotterdamu je najpopularnejše vprašanje. Običajno me to sploh ne bi zmotilo, saj sem mojemu življenju v Rotterdamu namenila cel blog s 60 objavami in več kot 11.000 ogledi (!! :)), ampak poudarek se tukaj skriva v tistih "zadnjih dneh", ki me tako strašijo. NOČEM, DA SE KONČA! Nihče tukaj noče, da se konča. Najbolj čudno je dejstvo, da se preteklih 10 mesecev ne bo ponovilo, resnično se bo vse skupaj končalo naslednjo sredo ob 19:00, ko bom že sedela na avtobusu in Rotterdamu le mahala v slovo. Mogoče pa ravno minljivost dela študijske izmenjave tako atraktivne, saj veš, da je to "time of your life", ko lahko uživaš, spoznavaš, živiš, na svoj način.

In danes je bil dan, ko smo s Heleno, Fabiem, Javijem in Tarekom odmislili na vse izpite in seminarske naloge ter živeli na boljši način - adrenalinsko! Odpravili smo se v Delft in z RotterdamPass kartico, ki nam omogoča veliko popustov v Rotterdamu in okolici, unovčili Race Planet - indor karting! Nad idejo je bil najbolj navdušen moj cimer Javi in v stilu "izkoristimo zadnje dni izmenjave" smo mu adrenalinsko sledili - tudi na pisti. Izkušnja je nepozabna! Čeprav me je bilo na začetku malce strah, sem se tolažila s Heleno, saj še nima izpita za avto in je zato bila zmedena že ob uporabi pedala za zavoro in pospešek hkrati. Bilo je veliko smeha na njen račun, saj je na pisti večkrat  trčila ograjo in nekaj metrov vozila v napačno stran. Ampak hvala bogu, karting je potekal brez nesreč, nam pa je vsekakor vlilo novo energijo za preostanek tedna. Zadnjega tedna.










No comments:

Post a Comment