Wednesday, June 12, 2013

Countdown starts now - 7

Prišel je čas. Kar roke se mi tresejo, ko zraven mene že ležijo podpisani dokumenti za zaključek študijske izmenjave. Learning Agreement, Študijski sporazum, Aneks, poročilo o izmenjavi in drugi papirji, katerih se nisem nič kaj veselila. Ampak birokracija mora biti urejena. In tudi moja izmenjava se pač mora zaključiti.

Kljub čudnim občutkom, ki me spreletavajo, sem se odločila, da si ustvarim že dobro poznan Countdown. Po navadi veselo odštevam dneve, da znova vidim Claudia, tokrat pa se mi odšteva zadnji teden Rotterdama. V času pisanja jih imam še točno 7 dni, 4 ure in 48 min.

Moje zadnje dni lahko spremljate tukaj.

Poleg zoprnega odštevanja pa sem se včeraj spomnila nove ideje. Whitney mi je kot rojstnodnevno darilo podarila majhen rdeč blokec, praznih belih strani s simpatičnim posvetilom na začetku, ki poleg njenega slovesa pravi, naj ga uporabim za potovanja, ideje in izkušnje, ki se jih bom želela spominjati še leta. Saj ne, da bom izmenjavo kar zlepa pozabila, ampak kot spominek sem danes začela zbirati želje, misli in poslovilna sporočila ljudi, ki me obkrožajo v Rotterdamu. Verjamem, da se bo hitro (na)polnil in vedno, ko ga bom prebirala, se mi bo narisal nasmešek na obraz. Vsaj po prvih zapiskih sodeč :)


No comments:

Post a Comment