Saturday, June 1, 2013

Rojstni dan

Še eno leto se je zavrtelo naokoli, moje 22. po vrsti. Ne bom govorila, kako hitro čas beži ali kako se še vedno počutim kot srednješolka, prav tako se raje ne bi opominjala, da mi v Rotterdamu preostaja le še 19 dni. V četrtek zvečer smo z mojimi najboljšimi internacionalnimi prijatelji in Claudiem, ki se ravno te dni mudi na zadnjem obisku na Nizozemskem, pozabili na vse skupaj in se v prijetni domači atmosferi podružili na račun mojega rojstnega dne. Ob hrani in pijači, predvsem pa veseli družbi smo pričakali polnoči, ko so mi s težavo poskušali zapeti slovensko "vse najboljše" in me presenetili z darili. Predvsem sem bila navdušena nad veliko voščilnico, kjer mi je vsak napisal ali narisal lepe misli, in da se je James res izkazal kot najboljši "vodič", je poskrbel, da so v voščilnici tudi sporočila mojih slovenskih sošolcev in Rebeke. Kako sem bila navdušena, hvala! Prijeten večer, ki se mi bo vsekakor zelo vtisnil v spomin :) 


Maria in Chris.


Ko smo se opomogli od četrtkovega večera, pa nas je čakala petkova velika zabava, ki sem vam jo že napovedala. Na strešni terasi International House smo se začeli zbirati okoli 19h in počasi počasi smo teraso dodobra napolnili. Kaj bi si želela več za rojstni dan, če izvzamemo moje drage domače, se ne morem pritoževati! Minilo je najbolj pestro, avanturistično, doživetij polno leto in vse kar si želim je, da bi naslednje vsaj poskušalo dohiteti lansko. Mislim, da se ne bom pustila na cedilu ...


Whitney & Ned

Flatmates - Tarek & Javi






IBCoM-ers!



No comments:

Post a Comment