Thursday, August 16, 2012

Končno!


Končno je napočil čas, da začnem z odštevanjem dni ali celo ur. Ko pomislim, da bom čez slabe 3 dni na drugem koncu Evrope, stran od vseh prijateljev in družine, me kar zaščemi v želodcu, po rokah dobim 'purjo kolt', na obrazu pa se mi nariše največji nasmešek. Zelo adrenalinsko se počutim, prav pogrešala sem ta občutek! V nedeljo zjutraj, na dan D, pa si bom po dolgem čakanju lahko oddahnila in istočasno težko pogoltnila grenak priokus strahu - ker za pol leta zapuščam Slovenijo in se selim v nizozemski Rotterdam! Končno! :))

Od malih nog zelo rada potujem, mama je kriva, da je tako. Potovanja me napolnijo z energijo in potešijo mojo radovednost po novem. Skupaj sva prepotovali že velik del Evrope, v srednji šoli, ko se začne najstniško obdobje upora, pa sem mamo zamenjala za prijatelje. Moram povedat, da je moja klapa ful kul. Tako smo v popotovanja vključili še druge aktivnosti - poleti surfanje, pozimi bordanje, vseskozi pa smo zadevo popestrili z žuranjem. Lahko bi pripovedovala milijon zgodbic, ki so se nam na potovanjih zgodile, nekatere presegajo mejo verjetnosti, ampak naj te ostanejo za spomin in mogoče za vnuke ... :)
Torej, ko sem se leta 2010 vpisala na Fakulteto za družbene vede, smer Komunikologija - tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi, priznam, nisem točno vedela, kaj sem vpisala. Želela sem študirati novinarstvo, a sem kmalu spregledala, da me program ne bi zadovoljil. Sem bolj preračunljiv človek, manipulator, ki zna z besedami in ljudmi ter uživa v središču njihove družbe. V dveh letih sem področje marketinga in odnosov z javnostmi že dobro spoznala, ujela sem se s kolegi in izpite opravljala mimogrede. Poleg tega je študentsko življenje v Ljubljani je zakon! Rada živim v mestu, všeč mi je gneča, raznolikost ljudi in hitrost življenja. Ampak tako kot vsak, vedno želim več. Vedno iščem nekaj novega, bolj zanimivega, bolj vznemirljivega, moji cilji pa se s pričakovanji vedno večajo. In če to združim s prej omenjeno ljubeznijo do potovanj, bi lahko vsak kaj kmalu ugotovil, kaj bo naslednja logična poteza – Erasmus izmenjava v eno izmed evropskih prestolnic, indeed!
Zakaj Rotterdam? No, čeprav znam tudi francoski in italijanski jezik, sem želela študirati v angleščini, Nizozemska pa je ena redkih držav, kjer je to mogoče. Od vedno me privlačijo severne države. Mislim, da so bolj sofisticirane, urejene, napredne in moderne. Na žalost pa tudi občutno dražje. Na izbiro sem imela več nizozemskih mest, a nisem niti za trenutek oklevala. Rotterdam je bila ljubezen na prvi … no, ja … domišljijski privid.

Tako že pol leta čakam na odhod. Uredila sem vso birokracijo, ki je ni bilo malo, našla sem si sobo v »sorority house«  s 6 simpatičnimi Nizozemkami (tega so najbolj veselijo moji prijatelji moškega spola ;), pomirila mamo, da bo vse v redu in da se vrnem ŽE čez pol leta, kupila največji možni kovček, kamor moram dobesedno stlačit 20 kg cunjic, že cel zadnji teden pa letam po pijačkah in žuram na »goodbye partyjih«. Ne bom govorila kaj vse gre lahko narobe, saj lahko v tem primeru ostanem doma. Seveda bom pogrešala vse, ki jih puščam za sabo, ampak vem, da potrebujem spremembo. Je pravi čas, vse je pripravljeno in najpomembnejše, jaz sem pripravljena. Čez 3 dni ob taki uri bom 1.336 km stran v stanovanju na Slotstraat 10a spoznavala nove cimre. Ne bodo me mogle haceti z dobrodošlico »neuken in de keuken«, ker, saj sem rekla, da sem pripravljena ;) Veselim se dogodivščin, ki sledijo in ki bodo končno postale resnične. Res končno!

No comments:

Post a Comment