Friday, September 14, 2012

Delft

Medtem ko zavita v odejo lenarim ob gledanju nanizanke Mad Men, od zunaj pa nežen dež in veter butata v moja balkonska vrata, so me spomini popeljali nazaj na sončno in toplo nedeljo, ki smo jo z Jasmino in Rebeko preživele v bližnjem mestecu Delft. Mogoče sem vas z vsemi geografskimi podatki do sedaj zmedla, zato vam tokrat prilagam zemljevid. Torej, če še kdo ne ve, živim v Rotterdamu, obiskala sem Amsterdam, Den Haag oz. The Hague in Scheveningen (ki je premajhen, da bi si zaslužil svoje mesto na zemljevidu, lociran pa je zahodno od Haaga, prav ob Severnem morju), moj zadnji obisk pa sem namenila Delftu, ki leži na poti med Rdamom in Den Haagom. V bistvu je Delft nekakšno predmestje, zadnja postaja metroja iz Rotterdama, primerno za mirno družinsko življenje. Simpatično manjše mestece, prepleteno s kanali in zelenjem, smo si ogledale na nedeljsko popoldne in doživele njegov utrip, saj je na glavnem trgu potekal nek manjši koncert, muzeji pa so imeli dan odprtih vrat. Ampak nas je bolj prepričal botanični vrt in čudovit park zraven njega, kjer smo si pogrnile odejico, iz torb privlekle sendviče in druge priboljške ter se prepustile ženskemu klepetu ... Super je bilo! Vam pa sem namenila nekaj fotografij za boljšo predstavo.








Ja, parkirni prostor za kolesa. "You're in Holland, babe!"




No comments:

Post a Comment