Wednesday, September 12, 2012

It's on!

Res je, začelo se je - moj prvi študijski dnevi in prvi končan pisni izdelek. Kar težko je bilo moje možgane spet preklopiti na njihovo prvo in glavno funkcijo, ampak učenje se je začelo s polno paro! Še pred prvimi predavanji sem dva dni presedela za knjigami, članki in slovarjem, jutri pa bom prvič sedla tudi v predavalnico, spoznala profesorje in njihov način dela. Moram priznati, da me je kar malo strah, ali bom sposobna slediti in razumeti ...

Doma bi imela še cel mesec počitnic, lenarila bi ob Soči in prespala dopoldneve ter še prva dva ali tri tedne v oktobru se ne bi nič pritoževala. Enkrat novembra bi končno odprla spletni referat in tu pa tam spesnila kakšen esej ali seminarsko nalogo. Nekaj krat na teden bi se priplazila na faks in če me zaradi bombnega preplaha le ne bi evakuirali iz stavbe (http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/bombni-preplah-na-fakulteti-za-druzbene-vede.html), bi poslušala tudi predavanja. Ampak ne, tukaj na Erasmus University Rotterdam študenti dobimo naloge še začetkom predavanj, katera so mimo grede obvezna. Na včerajšnji uradni otvoritvi študijskega leta in pozdravu novim študentom je ravnatelj dejal: "you're gonna have a great time - when you finish it", študenti pa smo se le nagubali čelo in se kislo zasmejali. Tukaj strah postane upravičen, saj je New York Times lansko leto Erasmus University Rotterdam uvrstil na ugledno 33 mesto najboljših univerz na svetu.
YearNetherlandsIn EuropeIn the World
20111st14th33rd
No, verjetno je le eden izmed tistih deževnih dni, ko imaš preveč časa za razmišljanje o skrbeh, namesto da bi se osredotočila na domače branje. Mogoče me je prijela panika tudi zaradi naslova prvega eseja, 'information and communication technologies & international development', ob katerem sem prav tako kot verjetno tudi vi, kar izbuljila oči, ampak po prebranih 4 člankih mislim, da mi je uspelo zadeti bistvo razvoja informacijske tehnologije.

Sledi skoraj 5 mesecev sprotnega dela, knjižnice in ustvarjanja pisnih izdelkov, resnično se je začelo. Mogoče sprva v strahu, ampak to je le začetniško tipanje, saj ne dvomim, da mi ne bi uspelo. In kot vedno, po dežju posije sonce - tudi v Rotterdamu ... ;)


No comments:

Post a Comment