Sunday, May 5, 2013

Anja in Žiga (z zamudo)

Ko sem se lani poleti odpravljala na izmenjavo, so obljube o obiskih brenčale kot v čebelnjaku. Najlažje je reči, nato pa pozabiti, sem si mislila. Na koncu pa sem imela v prvem semestru poplavo obiskov, vseh tistih, ki sem jih najbolj pogrešala in ki so mi polepšali nekaj turističnih dni. Vsak obisk je bil nekako poseben, vsak mi je prinesel novo motivacijo in veselje, hkrati pa vlil malo domotožja. Mogoče so me ravno obiski iz Slovenije spodbudili za podaljšanje izmenjave na še nadaljnjega pol leta, saj so nekako uravnovesili mojo željo po novem in pomanjkanjem starega ... domačega

Zato hvala Ani, Vidi, Uli, Tjaši, Nini (1. runda  ženskih prijateljic), Matiji, Duletu, Juretu in Janiju (2. runda moških prijateljev), Maji, Barbari, Luki in Tilnu (runda sošolcev in sošolk) in seveda staršema. In ko sem že mislila, da vam je Nizozemske dovolj (čeprav ne bi rekla, da se lahko Nizozemske naveličaš), sta me iz nenada presenetila še Anja in Žiga. Z zamudo, ampak vendar :) Konec aprila smo skupaj preživeli 2 dni, se sprehajali po Rotterdamu in Kinderdijku, kjer smo si ogledali vasico starih mlinov na veter. In je minil še en simpatičen obisk, verjetno zadnji, saj me od konca izmenjave loči le še mesec in pol ...







No comments:

Post a Comment