Tuesday, April 23, 2013

Gospodična podjetnica

Naporen teden je za mano. Ravno ko se je sonce odločilo pokazati svoje žarke in otopliti ozračje, ravno takrat se mi je kot strela z jasnega ponudila enkratna priložnost za delo, ki se bo vsekakor bleščalo v mojem CVju. Ne bom rekla, da nisem skakala od veselja, sploh ne! Ampak kot da se me sonce izogiba in pomlad vedno bolj oddaljuje ... Zakaj me vreme tako prizadene? Zakaj sem tako občutljiva in zakaj je, po 1 tednu lepega vremena, ki sem ga zamudila v pisarni, ponovno mraz??

Kot pravo gospodično, navajeno na primorsko mediteransko vreme, me tukajšnjih 12 stopinj nič kaj ne osrečuje. Še posebej ne, ko pogledam na koledar (23. april!!) ali pa poslušam mamo na Skypu, kako se je sončila na 30 stopinjah v Novi Gorici. Ampak Nizozemce nič ne ustavi, življenje teče dalje ne glede na prepih in mraz v Rotterdamu. Tako so mi iz baze Housing Anywhere prejšnji teden ponudili novo (plačano) pozicijo - predstavljam se Polona Levpušček, head of sales for East Coast of US. Woop woop! Po uspešno zaključenem poslu z Univerzo v Ljubljani (če še kdo ne ve, se je UL priključila partnerskim institucijam Housing Anywhere po svetu in sedaj lahko na spletni strani objavite oglas za oddajo svoje študentske sobice ali jo iščete za najem), mi je šef dodelil nov projekt. S 16 urami dela na teden (in plačilom 10€/h) moram preko Facebooka iskati kandidate na 18 univerzah vzhodne obale ZDA, ki bi bili sposobni prodati platformo svojim univerzam. Torej iščem 'sales agente', ki jih bom potem vodila skozi proces do končne prodaje in vzpostavitve platforme. 

Sliši se lepo in moja zagnanost za delo je na pravem nivoju. Housing Anywhere je start-up podjetje, ki mi daje veliko znanja in je odlična odskočna deska v marketinške vode. Vsekakor pa zahteva veliko truda in časa. Ampak kaj bom govorila, saj ste sodobni študenti vsi preokupirani z najrazličnejšimi študentskimi deli in marsikatero je veliko pod plačilom, ki bi si ga zaslužilo. Tako je z našo generacijo. Vsi zahtevajo izkušnje in vsemogočne življenjepise, konkurenca na trgu raste in raste, študentu na koncu pa ostane nekaj fickov za poletno potovanje. Ali še to ne. Zato sem srečna, da mi Housing Anywhere nudi priložnost dela v mladi internacionalni ekipi, polni znanja in kreativnosti, poleg tega pa še primerno evropsko plačilo. Pa naj potrpim pomanjkanje časa in kronično utrujenost, vsaj rotterdamsko vreme mi ne more delati gušta ;)


Poglej Housing Anywhere na: https://housinganywhere.com/



No comments:

Post a Comment