Thursday, March 7, 2013

Razglednice iz Züricha

Vsekakor nimam najbolj objektivnega mnenja o Švici. Ampak mislim, da bi se vsak svetovni popotnik strinjal z mojo navdušenostjo. Na Švico me sedaj veže nekaj več kot le zgradbe, reke in jezera. V Zürichu se zadnje dni počutim zelo domače in prav nič mi ne manjka. Claudio si študentsko stanovanje deli z bratom, saj skupaj obiskujeta tukajšnjo ekonomsko fakulteto, za kratke 12 dnevne počitnice pa še z menoj. V ponedeljek sem si vzela čas in medtem ko je Claudio pridno sedel v predavalnici, sem se sama sprehajala skozi mesto in njegovo jutranjo meglico. Prazne ulice in skrivnostno ponedeljkovo jutro. Ko pa so trgovine počasi začele odpirati svoja vrata, je mesto dobilo svoj pravi vrvež. Trami in električni avtobusi so najpogostejše prevozno sredstvo, na vsakih 100m plapolajo zastave McDonald'sa in Starbucksa, med trgovinami pa še izstopajo mamljivo dišeče čokoladarnice in drugače mamljive prestižne ure.





vzpenjačo sem se povzpela na manjši grič, kjer je locirana Univerza, tam ima Claudio predavanjaPrestižne, velike stavbe, ki sestavljajo kompleks ekonomske fakultete (najpomembnejše, baje) in še nekaj drugih. Slišala sem zvoke angleščine, španščine, francoščine in drugih jezikov, tako da sem dobila občutek pravega internacionalnega kampusa. Ob lepem vremenu so si študenti privoščili nekaj sončnih žarkov in hitro kosilo, hkrati pa lahko občudovali razgled na mesto. Tudi sama sem posedela na klopci in prav zraven mene se je zbrala klapa s kitaro, nekaj pijače in hrane ter začeli proslavljati s pravimi poletnimi komadi. Mmm, pa je zadišalo še po poletju ...



Ustvarila sem si mnenje o Zürichu - živahno, poslovno, (pre)drago in prijetno mesto. Leta 2006 je bilo izbrano za mesto z najboljšo kakovostjo življenja na svetu. Čeprav ni glavno mesto Švice (Bern, če je kdo pozabil), je pa s približno 360.000 prebivalci največje trgovsko in kulturno središče države. Meni je všeč, tako mesto kot njegovi prebivalci :) V prispevku pa si vsak lahko najde svojo najlepšo razglednico, saj jih žal ne pričakujte v poštnih nabiralnikih.

No comments:

Post a Comment