Saturday, February 9, 2013

Zaobljube

Pred dvema tednoma sem začela s 3 blokom 2 semestra. Polovica je že mimo! Z najnižjimi pričakovanji počasi dobivam ocene prejšnjega bloka, medtem pa že gledam, pišem, berem in snemam (ja, za prvo nalogo Communication & Organizations course smo morali posneti 3 minutni video!!) nove projekte novih predmetov. Čeprav se počutim že kot stara znanka faksa in Rotterdama na splošno, se je marsikaj spremenilo. Preselila sem se v novo stanovanje v center mesta, iz hiše s 6 nizozemskimi cimrami sedaj bivam z Litvanko s super britanskim naglasom, veliko starih exchange študentov iz prejšnjega semestra se je poslovilo in dobili smo novo pošiljko zabavne, vedoželjne mladine, ki kar prekipeva od energije, da ne omenjam novih predmetov in profesorjev, največja sprememba pa je vsekakor ogromna razdalja s Claudiem. Nisem si mislila, da bo tako težko, ampak ne morem reči, da mi ni nihče tega povedal, saj je mama že na začetku najine zveze razmišljala s trezno glavo in me spraševala: "kaj bo pa potem, ko bosta 800km narazen?". Zakupila bova Easyjetove lete za pol leta v naprej! In to sva tudi naredila. Komaj čakam, da se ponovno vidiva, za zdravstveno varnost vseh vas, saj sva s Claudiem velika epidemija sladkorne, pa naj vam raje povem mojo novoletno zaobljubo. 
No, ne tiste smešne novoletne zaobljube, ki smo jih s prijatelji (že tradicionalno) posneli v naši bovški rezidenci, svoje prave zaobljube sem tokrat prihranila za kitajsko novo leto! Pod vplivom dobrega prijatelja Jamesa (ki je tudi moj edini prijatelj (resnične) kitajske rase, čeprav se ima sam za Južnoafričana, s stalnim prebivališčem na Nizozemskem) pač vem, da jutri, 10.2.2013, vstopimo v leto kače. Zasledila sem tudi nekaj zabav v kitajski četrti v Rotterdamu, ampak mislim, da bom to spustila iz mojega planerja, sej sem vanj vnesla nove aktivnosti. Kot na primer fitnes

Tako je, moja glavna novoletna zaobljuba ni nič kaj izvirna, ampak kot velik sladkosned v kombinaciji z dejstvom, da se kratki rokavi in spomladanska krilca hitro približujejo, sva se z Dunyo vpisali v fitnes. Glede na  smešno spremenljivo nizozemsko vreme (v 1 dnevi lahko dežuje, sneži, piha burja, nato pa zasije sonce in odpre se popolno nebo brez oblačka) sem z vsakodnevnim tekom okrog Kralingse Plas jezera že zdavnaj obupala in ga le podoživljala v mislih skupaj z Ano, Vido, Nino in še kom v novogoriškem Panovcu. Nakar me je Dunya dobila v svoje kremplje in skupaj sva se odpravili v fitnes "Fit for free" na Blaaku. Sedaj pa pozor, v vednost vsem slovenskim fitnesom, ki se, kot sem slišala, velikokrat precenijo (baje se mesečna karta v Ljubljani začne pri 55€), stane fitnes v centru Rotterdama pičlih 15,95€ / mesec.  Fit for free z razlogom. Neverjetno, kaj? No, seveda sem morala plačati tudi letno članarino, ki znaša 25€, čeprav bom v Rotterdamu samo še do sredine junija, ampak vseeno. Za 16€ na mesec imaš možnost uporabe vse čudne aparature, ki po navadi niti ne vem za kaj se uporabljajo, vem samo, da me trenutno vse boli, za 19,95€ / mesec pa imaš v ceno vključene še vse vadbe od aerobike, pilatesa, body pumpa in drugih "trebuh noge zadnjica" vaj. Včasih me cene na Nizozemskem kar pozitivno presenetijo, kot na primer, da za liter mleka v trgovini plačam nič več kot 47 centov, za stroompvaflje 64 centov, za pivo v našem najljubšem klubu Bed pa 1,5€ (happy hour 1€!).

Verjetno ste si svoje zaobljube zaprisegli že pred kakšnim mesecem, ampak bolje kasneje kot nikoli, jaz sem za izgovor uporabila kitajsko novo leto. Pa saj ne potrebujemo izgovora, spremembe so vedno nova sapica v naših vsakdanih. Želim si, da bo naslednja polovica leta prav tako zabavna kot je bila prejšnja in komaj že čakam toplejše dni, ko se bom super fit v kopalkah grela na sončku in uživala bog ve kje. Oh, že sanjam, medtem ko me ob pogledu skozi okno kar zmrazi - Rotterdam je ponovno pokrila snežna odeja in kaj kmalu se bo zasvetil tudi kakšen ognjemet ... Pa srečno!


No comments:

Post a Comment