Wednesday, October 17, 2012

Srečna

Toliko se je dogajalo v zadnjih dneh, da sem svoj čas raje posvetila uživanju v toku življenja, kot pa beleženju le-tega na računalniški ekran. Ampak končno sem si vzela urico mojega natrpanega urnika, da lahko neprecenljive trenutke delim tudi z vami in se nato posvetim novim, s katerimi se že spogledujem v mojem notesniku. Če bo objava slišati nadvse patetična, ne morem pomagati. Verjeli ali ne, moje življenje tukaj je pestro, dinamično, vznemirljivo, na trenutke pomirjujoče in sproščeno, ter najpomembneje, počutim se več kot odlično. Mislim, da je to definicija sreče.

TOREK / DINSDAG
Naj začnem kar s prejšnjim torkom, ko se je v eni izmed bližnjih kavarn, v organizaciji našega študijskega programa IBCoM (International Bachelor in Communication and Media), odvijal International Food Event. Kot ste opazili, smo tukaj vsi zelo international. Prihajamo iz različnih koncev sveta in namen večera je bil spoznati tipično hrano držav. Najedla sem se italianske pašte, japonskega sushija, islandske čokoladne torte, indijskega curryja, ampak, da ne pozabim - vsi so pohvalili slovensko prekmursko gibanico izpod rok Jasmine (in moje malenkosti)! Večer se je končal z nekaj kozarčki francoskega vina, par kilogramov hrane preveč in prijetnim internacionalnim klepetom. Namen dosežen.


SREDA / WOENSDAG
Komaj sem se opomogla od prejšnjega večera, sem že imela v glavi milijon opravkov, ki sem jih morala postoriti. Tako dolgo sem čakala in sedaj je bil obisk mojih prijateljic iz Slovenije tik pred vrati! Po skoraj dveh mesecih sem komaj čakala, da jih ponovno objamem in se naklepetam z njimi. Moje navdušenje se je vedno bolj stopnjevalo, sreda pa je bila nevzdržno dolga. Vedno znova sem si predstavljala trenutek, ko jih bom zagledala. Kot v najlepšem romantičnem filmu. In prav tako so jih nestrpno pričakovali tudi vsi moji tukajšnji prijatelji, saj sem jim o slovenskih dekletih govorila cel pretekli teden. Ampak kot da bi se neka višja sila igrala z mano ter preizkušala, koliko napetosti in stresa vzdržim, sem zvečer prejela telefonski klic. Klic, ki je še bolj pospešil moj srčni utrip in mi narisal nasmešek na obraz. "Welcom in the team" so bile besede predsednika marketinškega društva ob katerih sem kar zavriskala. Moram pojasniti? Sprejeta sem bila v Marketing Association v komite marketinške revije MarkEUR! Očitno je bil enourni intervju uspešen in naslednjega pol leta bom sodelovala pri ustvarjanju čisto prave revije, ki izide januarja. Kar sama sem ponosna nase! :)

ČETRTEK / DONDERDAG
Na ta četrtek sem se fizično in psihično pripravljala zadnje dni. Kot bi tekmovala maraton. Začelo se je navsezgodaj zjutraj, ko smo se z ekipo Housing Anywhere odpravili na master/career event v Utrecht. Med množico študentov, željnih pripravništva pri kakšnem uspešnem podjetju ali magisterija nekje daleč proč od doma, smo Housing Anywhere predstavljali našo spletno stran in širili glas o njej. Pridobila sem prve izkušnje z verbalno "prodajo" platforme in dvigovanju samozavesti v pogovoru s kupci. Odličen izlet v Utrecht na račun firme in lahko bi rekla, moj prvi business trip, oh yeah!

Vse skozi pa sem imela v mislih moje prijateljice. Ano, Vido, Ulo, Nino in Tjašo, ki so uživale v spoznavanju Bruslja, ob 15h pa so napovedale prihod v Rotterdam. Ne morem vam opisati, kakšno veselje me je obdajalo, ko sem jih čakala na železniški postaji. Čeprav vseskozi ponavljam, da ne čutim nikakršnega domotožja, moram priznati, da je bil trenutek, ko sem jih zagledala, nabit s pozitivnimi čustvi. Ob solznih očeh sreče smo se prvih 15 min samo objemale. Se gledale, čudile, smejale in spet čudile, da se vse skupaj resnično dogaja. In da smo se zadnja 2 meseca resnično pogrešale. Vsaj jaz sem pogrešala njih. 

Prva vožnja skozi sončni Rotterdam in dobrodošlica v mojem Hertenkampu, nato pa sem že hitela na kick-off meeting z Marketing Association. Spoznala sem svoje nove sodelavce iz skupno 7 odborov, v večini študente prestižne RSM in predstavili so nam načrt za prihajajočega pol leta. Ni kaj, pestro bo!
Prav z drugačno vnemo kot po navadi sem hitela s sestanka, saj me je doma čakalo 5 predragih prijateljic, s katerimi sem morala nadoknaditi skupne trenutke za naprej in nazaj. Vabljene smo bile na zabavo h Thomasu, v tisto sanjsko stanovanje s pogledom na Erasmus bridge, o katerem sem vam že pisala, nato pa smo njihov obisk in Jamesov rojstni dan proslavili v nočnem klubu VIP.  

PETEK / VRIJDAG
Čas za preživljanje s prijateljicami, ogledi Rotterdama in šoping v Primarku. Zvečer pa velika večerja in gran finale na strehi international house, z nizozemskim Heinekenom v rokah in pogledom na nočni Rotterdam. Ljubim takšne sproščene petkove večere.


SOBOTA / ZATERDAG
Obisk Nizozemske seveda ni popoln brez Amsterdama. And here we go! Že navsezgodaj smo se odpravile proti prestolnici in kljub tipičnemu spremenljivemu vremenu se nismo pustile motiti. Amsterdam me vedno znova navduši - neskončno kanalov, majhne opečnate hišice in turistične atrakcije, vse skupaj mu daje nek poseben čar, ki ga moraš vzljubiti. Občutile smo, da se zima hitro približuje in z njo bo kmalu tukaj Božič! Ob pogledu na glavno ulico v Amsterdamu, ki je namreč že okrašena z novoletnimi lučkami, sem se zaobljubila, da ga takrat obvezno obiščem še enkrat. Sigurno mi ne uide iz načrta, saj si lahko le predstavljam magično svetlobo, ki se odseva v kanalih in snežinke, ki bodo pobelile mostove. No, tokratni sobotni Amsterdam nas prav tako ni pustil na cedilu in v odlični družbi ne more biti drugače kot pa - super!

NEDELJA / ZONDAG
Le 3 dni časa sem imela s prijateljicami, kratko, a sladko je bilo. Na nedeljo dopoldan so se na žalost morale od Rotterdama in mene posloviti. Ampak videle so, da mi tukaj nič ne manjka, da sem zdrava in cela, in da me prepuščajo Rotterdamu brez slabe vesti. S svetlečimi očmi, dolgimi objemi ter filmskim opazovanjem vlaka in mahanjem v slovo se je obisk mojih punc zaključil. Njih je čakala še dolga pot nazaj v Slovenijo, jaz pa sem se prvo vrgla v pospravljanje sobe, hiše in zmede v moji glavi. Pred mano je bil naporen teden.


PONEDELJEK / MAANDAG
Že na vse zgodaj me je zadel prvi uspeh in lahko rečem, da se je teden začel več kot odlično. Ob ponedeljkih od 9h do 12h delam za Housing Anywhere in prvič sem vzpostavila stik s slovenskimi univerzami, potencialnimi kupci naše platforme. V roku nekaj ur sem dobila prvi odgovor Univerze na Primorskem, ki je nad ponudbo navdušena in se želi z mano dobiti na sestanku! Super, resnično se je začelo. Seveda takšnega napredka nisem mogla kar spregledati in zvečer smo s prijatelji nazdravili v Paddy Murphy's Irish pubu, kjer se vsak ponedeljek odvija bingo, in pazi to - zmagali! Andreas iz Švice je dobil steklenico Baileysa in večer je bil uradno uspešen.

TOREK / DINSDAG
Tako je minil cel teden. 7 dni je že naokoli, jaz pa nisem imela še časa zadihati s polnimi pljuči. Sploh pa ne danes zjutraj, saj sem se v tesno oprijetem suknjiču smejala fotografskemu objektivu na uradnem slikanju članov Marketing Association. Najprej na skupinski fotografiji, nato na posamični, obe boste lahko videli, če ne prej, januarja v MarkEUR. Sledil je še sestanek z ekipo in delitev dela. Dobila sem 2-stranski intervju z znano osebnostjo, ki je uspešna na področju marketinga ter 2 manjša 1-stranska intervjuja s svežima diplomiranima študentoma marketinga. Očitno delujem oseba za intervjuje in meni je prav tako. Z izbiro sem več kot zadovoljna in dela se več kot veselim.

Ko ponovno prebiram opise dni prejšnjega tedna in če brskam po preteklih objavah na blogu, se mi zdi, da so vse pretirano pozitivne. Iz njih kar vre navdušenje, veselje, ob branju se mi kar viša sladkor v krvi in ne nazadnje, mogoče delujejo celo patetično srečne. Pomislila sem celo, da bi napisala kaj bolj žalostnega in nesrečnega, a bi prebila to "monotonost", ampak nič kaj takega mi ne pade na pamet. Ne morem se izmišljevati in pretvarjati, pa naj se sliši še tako pravljično, nimam negativnih misli. Nisem nesrečna in nič mi ne manjka, še več - odprla so se mi nova vrata v novo obdobje, takšnega življenja še nisem imela in vsakemu od vas želim, da bi se kdaj počutil tako, kot se jaz zadnja 2 meseca. Srečno.


3 comments:

  1. Vse lepo in prav, sam teh šalov pa kap je malo ...veliko? Mislim resno, zakaj tako zavite? Ker če je tko mraz, kot zgleda, potem RESNO dvomim o rezervaciji kart, brr

    ReplyDelete
  2. To smo samo želele pokazati naše nove nakupe u Primarku ;)

    ReplyDelete